dilluns, 23 de gener del 2012

A COP DE ROCK VUI VIURE!

Holaa! Com ja sabeu, el passat dimecres dia 18 de gener perfi vam anar cap a Barcelona i vam poder gaudir del musical de rock català del moment anomenat COP DE ROCK! Ens ho vam passar d'allo més bè, dos hores i mitja que van passar volant i ens vam quedar amb ganes de més! El vam veure a primera fila i això va ser la clau, vam tindre als actor molt aprop!




A mi personalment em va encantar i m'agradaria tornar a anar! En quant a la música que vam sentir totes les cançons en català eren perfectes per a cada moment del musical les lletres plenes de sentiment.
Els actor fantàstics, el Roger Berruezo (Roc), que es el protagonista amb una veu preciosa, molt guapo(tot s'ha de dir) i m'encanta , però no ens oblidem de l'Albert Martínez (Pau) que tambè te una bona veu i em va agradar molt!

En definitiva aquest dia no s'oblidarà mai, i a més amb el que ens va passar que casi perdem el tren a Barcelona, anavem tots corrent per el metro,  intentant arribar que faltaven minuts perquè sortis el tren! Sort que al final no el vam perdre i vam poder tornar a l'hora! 

L'argument de l'obra es basa en un grup de joves de l'Empordà que tenen un petit grup anomenat "cop de rock" , que toquen música catalana, començen a donar petits concert per donar-se a conèixer. Llavors 3 noies de les terres de l'ebre arriben a l'Empordà i van a veure'ls tocar a partir d'aqui formaran una gran amistad entre ells, i s'enamoren, sufreixen enganys, traicions... Però aviat arriben els problemes per al grup.




No podria triar una cançó entre totes les que surten, perquè a mi m'agrada molt la música catalana i les cançons que canten totes son precioses i m'encanten i més amb les seves grans veus! Però posats a escollir trobo que la cançó de "camins" de Sopa de Cabra es genial!
Aqui us deixo el video de la cançó cantada per els actors:


Aquesta cançó m'encanta, transmet molt i la posen en un moment molt bonic i emotiu, quan tots estan enfosats aquesta cançó els hi dona força.
A part d'aquesta cançó tambè m'agrada molt la cançó que interpreta la Paula Vives que s'anomena "clava't" de Duble Buble. La cançó original tambè m'agrada, pero la versió que fan a cop de rock m'agrada més aqui us deixo el video cuan la canten es al minut 4.10




Lletra:

Ho faré quan menys t'ho esperis
serà avui
quan et tingui atret
i ja no puguis fugir
sóc la teva nina blanca
estic cansada d'esperar
no puc més
ha de ser aquesta nit

Ho faràs quan jo t'ho digui
serà avui
quan la teva llengua
mullarà els meus pits
imagina'm pura i blanca
si t'agrada més així
què més vols
si tu ets l'escollit?

Un dia o altre noi
aquesta flor haurà de morir
serà una mort tan dolça
crua i dolça si tu ets el botxí

Un dia o altre noi
aquesta flor haurà de morir
fes-ho a poc a poc
i clava't ben endins



Esperu que us hagu agradat, i que us animeu a tornar-lo a veure val molt la pena!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada