dimarts, 20 de setembre del 2011

Música.

Bon dia! Sóc la vostra companya Anais, i faig una publicació per compartir els meus gustos musicals amb vosaltres!
M'encanta escoltar música, podria passarme el dia sencer escoltan i no m'en cansaria!
El tipus de música que més m'agrada en general es la música pop, però tambè m'agrada altres tipus de musica com el Rock, Hip Hop....
El meu cantant preferit es el Justin Bieber, aquest any he anat a un concert seu.
Aquesta es una cançó que m'agrada molt, es titula Next to you, i la canta el Chris Brown ft. Justin Bieber:




Però hi ha molts altres cantats i grups que m'encanten com ara: Bruno Mars, Mcfly, Usher, Chris Brown, Maldita Nerea, Katy Perry, Selena Gomez, Don Omar, Lady Gaga, Rihanna, The Black Eyed Peas, Pablo Alboran...



Tambè m'agraden els grups catalans: Teràpia de shock, Vuit, Gossos, Lax'n Busto, els Pets, Catarres i el Roger Berruezo.




Aqui os poso una cançó de Teràpia de Shock titulada Sense tu i una dels Vuit "Dorm": 























Espero que us hagi agradat, fins a un altra :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada